lørdag den 15. januar 2011

Min nye blog.

16.01.11.
Jeg har et stykke tid overvejet at få en blog her hos blogspot. Jeg har faktisk lige nu en hjemmeside og en blog på wordpress. De har også fungeret fint, men jeg fik ikke skrevet ret tit, da jeg så ville skrive begge steder - og det blev næsten det samme, der kom til at stå. - Jeg synes umiddelbart, at blogspot måske fremtræder lidt mere festlig end wordpress, og da jeg elsker farver, er mit blognavn blevet til "grymerspalet". Nu bliver denne blog så foreløbig et forsøg fra min side. Hvis den kommer til at fungere, som jeg håber på, sletter jeg lidt senere min hjemmeside og min wordpress blog.
Men nu er det midnat, og jeg vil ind at sove, så jeg kan nyde min søndag bagefter. Godnathilsen fra Kirsten.

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Hej Kirsten

Velkommen til blogspot, håber du synes det var nemt at gå til :o))

Maria sagde ...

Hej Kristen.
Godt at se dig her. Glæder mig til at se dine kreationer!

grymerspalet sagde ...

Tak til Gitte og Maria. Jeg håber, jeg får mere tid til oftere at lægge noget ind her. Jeg må også lære at få bloggen til at se mere spændende ud - men forhåbentlig kommer det efterhånden.
Aftenhilsen fra Kirsten.