søndag den 23. januar 2011

Ny bog og vor nye killing Sille.

Nu vil jeg lige skrive lidt igen. Jeg købte for nylig den meget inspirerende bog hos amazon.uk. Der er først i bogen en masse spændede art kreationer i beklædning - men så kommer der filt og patchwork i alverdens udformninger. Den bog kan virkelig inspirere en meget - og jeg ved allerede nu, at den, vil jeg blive ved med at tage frem.
Det var ikke meningen, at Sille skulle med på billedet - men det var umuligt at undgå. Den vil åbenbart også gerne vises frem - og den vil være med i alt, jeg foretager mig. Derfor har jeg ikke fået strikket eller syet spor de sidste 4 uger, vi har haft den. Sille er snart 4 mdr., og det er en rigtig dejlig - meget livlig mis. For livlig i vore pæne lange hvide gardiner! Jeg har lige for første gang haft den ude, hvor den selv fik lov at gå i 5 min. Vi mener, at den trænger til at komme ud og boltre sig, men den skal lige lære, hvor den bor og hører til. Jeg holder ikke ud, hvis den løber væk.
Jeg skriver mere om nogle dage, når tiden igen er der. Desværre har jeg en dårlig venstre skulder/arm/hånd. Har været hos lægen 3 gange. Nu er jeg blevet henvist til en neurolog i Skanderborg, hvor jeg har fået tid den 31. jan.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Clemme/Trine sagde ...

Hun er da også vildt sød, hende Sille, så det gør da slet ikke noget, at hun er med på billedet :) Held og lykke med skulderen/armen/hånden..