lørdag den 19. februar 2011

Engel, Sille og diskusprolaps.


Solskinsmorgen og det er lørdag.
Her er min første engel - tegnet frit efter AnnaKa. Jeg skal her i weekenden have syet en mere, så symaskinen bagefter kan komme igang. Juleløberen skal gerne være færdig til næste lørdag, hvor vi skal til 60-års fødselsdag.
Nedenunder ligger Sille på sin pude mellem min computer og min symaskine, den skal gerne være med i alt, hvad vi laver. Den fik stingene ud i går hos dyrlægen efter sterilisationen. Det gik fint, og nu nyder Sille at komme ud i sneen. Den vil nu hurtigt ind igen, for den får våde poter!
Og så er der mig - jeg var i går hos neurolog. Har desværre diskusprolaps i nakken. Jeg skal videre til neurokirurgerne i Århus - og skal opereres. Jeg skal indkaldes i løbet af en måned, ellers har jeg ret til privathospital. Håber ikke, der går for lang tid, da smerterne også kan komme ned i benet. Det gør ondt hele tiden, og jeg kan ikke rigtig få andet end de morfinlignende tabletter, jeg får nu. Der er mange ting, der kniber mig at gøre med venstre hånd. Der er 3 fingre, jeg ikke kan løfte - kan heller ikke spille klaver, kan kun bruge 1 finger på venstre hånd, når jeg sidder her og skriver på computeren. Men jeg er jo heldigvis optimist. - Det er godt, jeg har så meget, jeg gerne vil, så har jeg ikke tid til at tænke på min dårligdom. Patchwork og en lille varm kat - ja, det er lyspunkter!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Inge (Kludenyt) sagde ...

Det var dog en trist meldig du der har fået, jeg vil ønske dig rigtig god bedring, og jeg håber du kommer ind ret hurtigt. 1000 knus og tanker fra mig.

Inge

grymerspalet sagde ...

Tusind tak skal du have, Inge. Det er altid dejligt at vide, at der er nogen, der tænker på en.

DuusMuss sagde ...

Hejsa Kirsten rigtig god bedring med ryggen.... og en rigtig sød Engle du der har fået lavet så indlææget som Lillian havde skrevet på GA's forum... men tænkte jeg hellere ville skrive direkte til dig..
rigtig god bedring
Mange knuzer fra DuusMuus.

May Anne