fredag den 25. februar 2011

Fødselsdag og den snu kat.

I går havde Claus - min mand - fødselsdag, og han blev 65. Vi har haft et par hyggelige aftener med venner og familie. Og Claus fik en masse bøger og rødvin. Vi har fra gode venner fået en tradition med, at fødselaren skal drikke af en speciel "rædsom" fødselsdagskop. Jeg har i en genbrugsbutik fundet denne guld- rosenkop til i alt kr. 5,-. Den indviede Claus i går, nu er den sat til side til min fødselsdag i april. I baggrunden kan man se den smukke fødselsdagsløber, som min svigermor for mange år siden syede til mig - den holder jeg meget af.
På næste billede er det Sille, der er igang. Jeg har en lang reol med 16 skuffer i min systue. De indeholder tråd i alverdens farver. Nu har Sille fundet ud af, at den lige kan stikke poten derind og så rode lidt rundt i alle trådrullerne. Langt de fleste er store ruller, som ikke kan komme ud af det lille hul. Men forleden løb Sille alligevel rundt og legede med en lille hvid trådrulle, den havde fået ud - og tilsidst var den næsten helt spundet ind i tråd. Den morede sig godt. - For lidt siden var Claus ude på en havestol for at få fat i den. Sille var kommet op på taget - men den må nu lære selv at komme ned igen. Vi har rigtigt fået liv i huset, og vi nyder det.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: