lørdag den 12. februar 2011

Forår, fastelavn og Sille.


Jeg opdagede i går, at vi havde flere små vintergækker, der var kommet op - endnu er de ikke sprunget ud, og det er spændende, om de når det, inden vi evt. får lidt mere sne, som metereologerne lover.





Jeg har lovet at sy et fastelavnskostume til Agnes på 1½ år. Jeg så lige på forsiden af Legekædens katalog dette billede. Nu har jeg købt rød fleece samt tyll til underskørt, så Barbapapa kan få fylde nederst. Så skal hun have røde strømpebukser på. Men hvad er det, at Barbapapa holder i hånden? Det ligner et sort kødben. Hvis der er nogle, der kan fortælle mig det, vil jeg blive glad.
Og så et lille billede af Sille, lige før den falder i søvn på mit ben. Man kan godt se nogle af trådene i dens mave. Den er blevet steriliseret - den har det super godt og løber rundt og leger - men den længes meget efter at komme ud igen. Det må den først på fredag, når stingene er blevet fjernet.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kirsten,
det er en vægt, som Barbarød har i hånden. Barbarød er ham, som går op i sport - derfor en lille vægt. Barbapigerne er Barbalilla, Barbagrøn og Barbaorange - de har en lidt anden facon end Barbarød som er i Legekæde kataloget.
Held og lykke til med syningen. Knus Henriette Gadeberg

grymerspalet sagde ...

Tusind tak, Henriette. DSå må jeg så sådan en håndvægt.
Knus Kirsten.