tirsdag den 22. februar 2011

I aftes havde "Vitus Bering Quilterne" besøg af butikken "5 trin ned", som ligger på Trøjborg i Århus. Der var mange friselser, og det var da et godt køb, jeg gjorde. 6 fat quarter for kr. 75,- og et stort stykke stibet stof til kr 25,-
Det søde stof med de små får, som jeg købte 2 stk af, regner jeg med at sy til små krus-servietter til påske. Jeg tror den friske grønne skal bruges i den forbindelse, men det vil tiden vise. Jeg skal ind at sy videre på 2 grydelapper, som skal sendes til "Hannes" til hendes grydelap-konkurrence. De kommer her på bloggen, når de er færdige.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Ja der var flere dejlige ting, tænk dig jeg købte ikke noget, føler mig syg idag :o)

grymerspalet sagde ...

Er du rigtig syg, eller er det fordi, du ikke købte noget - det var flot?