tirsdag den 1. februar 2011

Jeg rydder op i en uendelighed på mit syværelse. Det gør heller ikke noget, det tager lang tid, når bare det bliver godt. Der er et hav af mønstre, der skal flyttes rundt til de rigtige mapper. Samtidig opdager jeg, hvor mange projekter, jeg har lyst til at sy. Jeg har ikke fået gang i noget den sidste måned. Dels har vi fået den dejligste kattekilling - nu er den heldigvis begyndt at komme ud - og hidtil vender den hjem igen - og så har jeg fået meget ondt i det venstre skulderblad. Jeg har i går været hos neurolog, han henviste mig til scanning i Åbenrå, da der kun er en ventetid på 8 - 10 dage. Jeg skal også til reumatolog - der er vist lang ventetid, men endnu ved jeg ikke hvor længe. Får nu en del smertestillende piller. Men jeg takker for, at det er venstre hånd/arm. Alligevel er der mange ting, jeg ikke kan gøre - så jeg er meget spændt på, hvordan det bliver at sy.
I aften vil vi høre forfatteren Henning Mortensen på vor lokale bibliotek. Det glæder jeg mig til.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Ulla Juul sagde ...

Fin blok:-)Hilsen Ulla Dit