fredag den 4. februar 2011

Udstilling i Stensballe.


I dag var 2 veninder og jeg på tur til Stensballe ved Horsens. Rettere sagt på plejehjemmet "Nørrevang". Der er en fin udstilling af tæpper fra "Projekt puttetæpper" og nogle smukke andre tæpper, som medlemmer af en sygruppe har syet.
Øverst er der et "puttetæppe" og nederst et brudstykke af et meget flot tæppe med smukke hånd- applikerede ting i meget flotte afstemte farver.
Det eneste, jeg manglede på udstillingen, var, navne på de, der har syet tæpperne.
Udstillingen er absolut et besøg værd. Jeg mener, at den varer til sidst i februar.

Udenfor er her denne sene fredag aften et voldsomt regn- og blæsevejr. Der kommer nogle voldsomme vindstød.

Hvis dette vejr fortsætter, kan det kun blive en hyggelig syweekend.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Inge Kludenyt sagde ...

Tillykke med den nye blog.
Hilsen Inge

Hannekludekone sagde ...

Det er sjovt, du har taget billede af netop det tæppe, for det har jeg købt! Jeg er helt vild med det. Det er syet af Birgith Lorenz som puttetæppe, og så blev det et af de 10, vi udvalgte til at sætte på auktion til fordel for Julemærkefonden. Egentlig bød jeg på det for at at løfte prisen, som var alt for lav, men jeg endte med at VILLE have det tæppe, så jeg bød det op, og nu er det mit!

grymerspalet sagde ...

Det er et meget smukt tæppe, Hanne.