mandag den 28. marts 2011

Messe i Middelfart.

Det var en rigtig stor flot messe i Middelfart i weekenden. Den overgik alle mine forventninger. Jeg havde 4 timer der om lørdagen og ½ time om søndagen - jeg fik nemlig bud på, at jeg skulle købe mine fødselsdagsgaver fra min mand og fra de 5 på Fyn. Det fik jeg gjort - og nu er disse ting blevet lagt væk til den 17.april. - Men der kom andre dejlige ting i mine poser: små-mønstre på en påskeløber, et par mindre toilettasker og en sød rund fødselsdagsserviet med stitchery i mange dejlige farver. Et par australske blade samt en dejlig bog om at sy postkort. Yderligere lidt meget forskelligt stof og nogle forskellige enkelte garner til små tørklæder. Nogle dejlige dage, hvor det kribler i mig med alle de spændende ting, jeg har set.

1 kommentar:

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke en masse dejlige ting, jeg kan godt forst at det kribler i fingrene