onsdag den 16. marts 2011

Ny bog og BoligLiv.

Posten kom med denne bog, som jeg har købt gennem amazon.uk til kun kr. 82,- incl. porto. Den er virkelig god med 100 skønne applikationer. De kan sys på mange måder: i hånden på maskine og med fryse-papir. Der er kun små tegninger til hvert billede, men man kan sagtens selv tegne det større, da billederne er enkle. I aften skal den studeres nærmere.
Posten havde også det nye "BoligLiv" med, som udkommer i morgen den 17. marts.
Det er et dejligt forårsmagasin - som altid - der er mange idéer. På side 36 står der som overskrift "DIY" Do it yourself. Der er mange henvisninger til kreative sider - endnu har jeg kun nået et par stykker: www.feelingstitchy.com og www.karlssonskludeskab.blogspot.com - hvordan skal jeg da nå alt det, jeg gerne vil?
I går købte jeg en lille sættekasse hos "Søstrene Greene" - der skal limes lidt sødt papir i nogle af rummene, den skal hænges op på den sparsomme plads i mit syværelse og ikke mindst pyntes!
Jeg skal nok tage et billede, når jeg får det gjort.
Jeg vil blive glad for en lille kommentar, hvis der er en/flere, der har lyst at skrive noget.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Kirsten
Svar på din kommentar hos mig : Hvis du kører musen hen over ordet "her" vil du se at det bliver understreget (det har i øvrigt også en anden farve end den resterende tekst) og det betyder at der er et link på dette ord.
Så flyt din mus hen på ordet "her" og klik, så kommer du hen til Lene.
Knus Pia