mandag den 7. marts 2011

Tidlig påskehare.

Jeg kan jo ikke lave så meget, når jeg har 3 fingre på venstre hånd, der ikke fungerer i øjeblikket på grund af diskusprolaps i nakken. Jeg venter på operation. Men jeg har fundet ud af, at jeg godt kan brodere lidt. Jeg fandt dette påske stitchery på "Northern quilts" side. Jeg så på computeren, og så tegnede jeg det på papir så godt, som jeg kunne. Jeg kan nemlig godt tegne, når jeg har noget at se efter. Nu er påskeharen syet, og en af dagene skal den så laves til en lille serviet til et krus eller til en serviet til en brødkurv. Jeg tror nu, det bliver det første, så kan man se påskeharen. Men jeg skal så mindst have lavet 1 mere - det gør heller ikke noget, for det er sjovt at sy.
En af dagene viser jeg en masse lækkert garn, nemlig "højlands lammeuld", som jeg netop har fået leveret med en fragtmand. Det er købt hos et garnudsalg i Aalborg, og det er meget lækkert. I øjeblikket kan jeg nok ikke strikke, men måske kan jeg hækle - vi får se...
Posted by Picasa

1 kommentar:

Wenchequilts sagde ...

Vennligst respekter opphavsretten! Dette er et mønster jeg har designet, og jeg selger mine mønster for å tjene til livets opphold. Om du ønsker å sy mine designs, så er det ærligst og redeligst hvis du kjøper mønsteret på ordentlig vis, istedet for å tegne av.