mandag den 14. marts 2011

Travle dage.

Intet sy- eller strikketøj denne gang.

Claus skulle lige skrive 3 artikler, så derfor 3 skærme! Spøg til side. Men "Claus`" skærm "døde" i fredags. Heldigvis har vi en god edb-ven, der i formiddags tog med mig i Bilka for at købe en ny. I mellemtiden har Claus lånt min skærm, og den gamle uduelige stod der også - derfor 3 stk.

Her har været travle dage. I torsdags var 2 af de 3 børnebørn fra Fyn her nogle timer, deres far skulle til møde i Århus.

Fredag var jeg på sygehuset for at tale med en dygtig læge. I første omgang bliver jeg sendt videre til det gamle amtssygehus for at få en elektrisk nerveundersøgelse af venstre arm. Hvis der er noget galt, kan jeg blive opereret i albuen, så mine 3 uduelige fingre nok kan komme til at fungere. Derefter tages der stilling til, hvad der evt. skal gøres ved nakken.

Lørdag var vi til 6 års fødselsdag i Hjørring.

Defor har der ikke været tid til kreative sysler .. men i aften vil jeg brodere lidt igen på de små haremisser.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: