tirsdag den 5. april 2011

Hvad mon det bliver til?

Jeg vil jo gerne sætte noget på bloggen lidt oftere. Men for det første går tiden ufattelig hurtigt, jeg har stadig 3 ubrugelige fingre på venstre hånd, så det er temmelig svært at få syet noget. Men nu kan I jo gætte på, hvad mon dette skal blive til? Der kommer også lidt patchworkstof med - de enesfarvede stoffer er filt. Og tænk, nu har jeg lige fået brev fra privathospitalet Mølholm om, at jeg kan komme til en elektrisk nerveundersøgelse at armen på mandag. Da der var flere måneders ventetid på det offentlige sygehus, har patientkontoret i Viborg givet grønt lys for Mølholm. Det er virkelig dejligt. --- Og ................. jeg tør næsten ikke sige det, men overlægen i Århus sagde for nylig, at jeg på et tidspunkt kunne prøve at trappe noget af den smertestillende medicin ned. Det begyndte jeg på for en uge siden, da jeg havde på fornemmelsen, at det gik bedre. Jeg sagde det ikke til nogen - og nu efter 3 døgn uden smertestillende - har jeg ingen diskussmerter. Er det ikke dejligt. Selv om det regner, har jeg lyst til at omfavne alle på min vej! Varmt regnvejrsknus fra Kirsten.

4 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Jeg lærer vel af mine fejl.Først kom billedet på, hvor der nu er x. Så forsvandt billedet, og jeg satte det på igen. Nu kan jeg ikke fjerne det tomme felt. Men I kan da se billedet.

Inge (Kludenyt) sagde ...

Nej det kan vi ikke, jo det med filt på....
Det lyder da dejligt at dine smerter er blevet mindre.... Held og lykke med det andet på mandag.

Knus Inge

Gitte Møldrup sagde ...

Min første indskydelse var noget med påske, men om det er æg eller kyllinger kan jeg ikke helt bestemme mig for.
Dejligt at det går bedre med dig.
Knus

Hannekludekone sagde ...

Godt at høre, at det går bedre!