torsdag den 9. juni 2011

Hjemme igen.

Ja, I kan nok ikke forstå, at jeg ikke har skrevet i lang tid. Men vi har været på sommerhusferie i Rødhus i 14 dage - ikke i det allerbedste vejr - men der er altid dejligt i Vendsyssel med det skønne Vesterhav. Så har vi været på Fyn til Holgers 9 års fødselsdag i søndags. En solrig dag i præstegårdshaven. I stedet for et stof/patchwork billede, er her et dejligt billede af Agnes - snart 2 år - og Claus. Hun er fuldkommen vild med sin morfar, og som I kan se, er det gensidigt. Hun ligner Mette så meget som lille.
I sommerhus fik jeg hæklet nogle muffins til Agnes i fødselsdagsgave, dem skal I nok få at se senere. Det var faktisk det eneste, jeg kunne med min dårlige venstre hånd/fingre. Men i morgen tidlig (fredag) skal jeg opereres i Århus for en diskusprolaps i nakken ved 6.-7. nakkehvirvel. Lægen vil ikke helt love mig, at det hjælper på hånden, men det er det bedste, de kan finde på at gøre.
Jeg opdagede i aftes, at jeg nu har 35 faste læsere på min blog. Så har jeg jo lovet en af de 35 en lille præmie. Jeg trækker lod, når jeg igen er ovenpå - så hold øje med bloggen, for til den tid, skal jeg jo så bruge en adresse på den, der vinder.
Der er så meget, jeg gerne vil sy, så jeg håber hurtigt at blive "fit for life".
De kærligste hilsener til alle mine læsere.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

DuusMuss sagde ...

Hejsa dejligt at høre fra dig igen..... Og held og lykke med din op... sp du kan komme igang med alle dine syting igen......
Knuz
May Anne

Signe sagde ...

Held og lykke med operationen - tag nu ikke for hårdt fat med genoptræningen - bedre at skynde sig langsomt, så overanstrengelse undgås.
v.h.
Signe