søndag den 19. juni 2011

MIN "GIVE AWAY": SILLE TRAK LOD.


Endelig fik Sille trukket lod om(I kan se, at den har haft poten oppe på skærmen), hvem der skal have min GIVE AWAY blandt mine 36 faste læsere.

VINDEREN BLEV BENTHE. Hjertelig til lykke.
Benthe, vil du sende mig en mail med navn og adresse, så jeg en af dagene kan få sendt præmien til dig.
I må undskylde, at det har taget nogen tid, inden jeg fik trukket lod, men jeg blev opereret for diskusprolaps i nakken for lige godt en uge siden. Derfor har der heller ikke været indlæg her på siden. Jeg må ikke bøje hovedet for længe. Jeg har ikke syet - det længes jeg også voldsomt efter. Jeg vil prøve, om jeg måske kan begynde at ri lidt over pap. Og da jeg heller ikke må køre bil i ca. en måned, kunne jeg heller ikke deltage i QUIP dagen i går. Men jeg skal nok få indhentet alt det forsømte.
I morgen får jeg trådene ud - et flot broderi foran på halsen. Min venstre hånd/fingre er ikke blevet bedre endnu - det kan tage op til et år, men jeg venter også meget på snart at komme til fysioterapeut. Det er vigtigt, at man ret hurtigt kommer det nu, hvor der er lavet meget bedre plads i nakken til nerven.
Det varer forhåbentligt ikke længe, inden her kommer et nyt indlæg fra mig.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Det var da en "ordentlig tur" du har været igennem. Rigtig god bedring til dig.
Kh hanne

Benthe Heldgaard sagde ...

Hej Kirsten
Tusind tak for dine fine give away.
Dygtig kat du har :-)
Jeg var meget spændt på at åbne kuverten, som indeholdt en ordentlig stak sekskanter med forskellige sjove motiver på. Jeg går nu og udtænker, hvordan jeg vil anvende dem bedst muligt. Jeg er sikker på, at jeg nok skal få meget sjovt ud af dem.
Det er da en sej omgang, du har været igennem. Håber operationen har hjulpet dig, så du snart kan komme i gang igen.
God sommer og tusind tak for stofferne.
KH Benthe

grymerspalet sagde ...

Dejligt Benthe, at du kan lide stofferne. De gør sig godt med ensfarvet stof udenom - jeg brugte blåt, da jeg syede mit tæppe til et af drengebørnebørnene.
fortsat god - og forhåbentligt varmere sommervejr til dig fra Kirsten.