mandag den 27. juni 2011

Vore 6 børnebørn.

Hvor er Claus og jeg heldige. I går var vi på Fyn til Valdemars (nummer 2 dreng fra højre) 6 års fødselsdag. De 3 børn fra Hjørring var der også, for fra i dag skal de 4 drenge på fodboldskole sammen. De glæder sig så meget, og de nyder at være sammen. Det sker jo ikke så tit på grund af afstanden. Børnene er bagest fra venstre: Holger 9, Christian 6, Valdemar 6, Anders 8½. Forrest Ingrid 4 år på torsdag og Agnes 2 år på onsdag, så der bliver på de få dage fejret 3 fødselsdage. Mon I kan se, hvem der er Mettes børn, og hvem der er Annes? Christian og Ingrid i stribet tøj og Anders i turkis er Annes børn.
I lørdags havde Claus og jeg 40 års bryllupsdag - hvor tiden dog går.
I denne uge skal jeg begynde med fysioterapi, jeg håber sådan, at min venstre hånd kan komme igang igen. Jeg savner at få syet. Men nu begynder jeg på de håndsyede "Byhuse" fra "Quilt my design". Dette sæt ville Claus give mig i gave.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lene Ravn sagde ...

Hvor er det en dejlig stor familie du har. Børnebørn er livets dessert, det er rigtig skønt, så føler man sig rig.