søndag den 3. juli 2011

Dejlig foræring.


Er dette ikke noget herligt stof?
Jeg har her i weekenden haft besøg af min veninde fra Fåborg. Hun kom med disse stykker stof til mig - jeg har aldrig set dem før. Når jeg igen kan sy på maskine skal stoffet blive til et slumretæppe. Det er så skønt med alle de store frugtnumser m.m. Jeg har aldrig set stoffet før.
Jeg er lige nu begyndt på januar byhuse 2011 fra "Quilt my design." Det er applikation og broderi, som jeg godt kan sidde med. Skal nok vise det efterhånden.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Hanne sagde ...

Skønt stof !! Det har jeg heller ikke set før. Dejligt med sådan en gave.
kh hanne

Inge (Kludenyt) sagde ...

Ja det er skønt det stof, jeg har set en der havde syet et forklæde med den lange remse af frugtnumser forneden.....

Inge sagde ...

Jeg har set dem før....brugt til en strandtaske. Et rigtig flot stykke stof.

Lene Ravn sagde ...

Det er et rigtig fint stykke stof.
God du kan begynde at lave lidt igen, men pas nu på.

Gitte Møldrup sagde ...

Jeg har også set de dejlige frugt numser på en strandtaske.
Det kribler i mine fingre for at begynde på byhusene fra Quilt my design 2011, men jeg har aftalt med mig selv at der er noget som kommer før det :o).....men jeg glæder mig til at begynde der er jo efterhånden lidt af en bunke at vælge fra :o)
Dejligt at du kan sy lidt igen.