søndag den 10. juli 2011

Toiletpung.

I dag havde jeg lyst til at prøve at sy på symaskinen. Jeg tegnede et mønster på en toiletpung, og syede den af 2 stimler stof, pladevat, forstof og en lynlås. Det gik helt godt, selv om der er lidt finish, jeg ikke er helt tilfreds med. Jeg kan kun bruge tommelfinger og pegefinger på venstre hånd, men heldigvis alle fingre på højre. Jeg går nu til ergoterapeut 2 gange om ugen og håber med tiden, at fingrene på venstre hånd bliver bedre. - Nu vil jeg ind at sy på "Byhusene" fra januar fra "Quilt my design" - det kan jeg heldigvis godt - det er håndarbejde.

2 kommentarer:

Gitte Baarsch sagde ...

Det er du da sluppet godt fra på trods af dit "handicap"

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor er det dejligt at du er begyndt at kunne sy lidt igen. Håber for dig at resten af venstre hånd kommer med efterhånden.
Glæder mig til at se dine Byhuse, sikke en dejlig pakke vi har fået i dag :o)