søndag den 4. september 2011

I vildrede.

Kender I det - der er så meget, jeg gerne vil lave. Men i øjeblikket kniber det med at komme i gang. Jeg har haft en hel weekend, hvor der ville have været lejlighed til det, men det er ikke lykkedes. Jeg går som katten om den varme grød: kikker i et læs bøger, ser på stoffer osv. Det gode er dog, at vores køkken har fået en ordentlig omgang, så køkkenbordet er næsten tomt, hvad det ikke har været længe. Jeg fik jo også købt ind på træffet, så jeg mangler ingen materialer ... håber, jeg kommer igang i ugens løb.

4 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Lige sådan en weekend jeg drømmer om må komme, synd at du ikke kunne bestemme dig. Her sys der i øjeblikket efter mange forskellige prioriteter og interne aftaler i mit hoved...

piathomsen sagde ...

Glæder mig til at se din elefant. Hvor på nettet fandt du den for øvrigt?
(Har været forbi Helene juul -hvor den desværre er udsolgt..)
vh Pia

grymerspalet sagde ...

Hej Pia.
Du skal gå ind på "Bustle & Sew" - den hedder "Charlie the Patchwork Elephant". Der er 10 sider, man kan udskrive, da den oprindelig er lavet i sekskanter. jeg har nu bare valgt to forskellige stykker stof. Selve tegningen er på en A4 side. Men det er egentlig meningen, at man selv skal tegne mønstret meget større efter inch målene. Jeg valgte at klippe den i den trykte størrelse, men jeg er bange for, at stykket fra A til B ikke er langt nok - må prøve mig frem. Ørerne har jeg også lavet større. Jeg når ikke videre før i næste uge, da jeg skal op til børnebørnene i Hjørring.
Hilsen Kirsten.

piathomsen sagde ...

Tak for info - vil ved lejlighed prøve den....
Glæder mig til at se din elefant.
Pia