lørdag den 19. november 2011

Inspiration.


I tror da ikke, at jeg laver noget - men der er jo andet at passe ind i mellem at sy. Jeg har været på Fyn og i Hjørring at passe børnebørn. Skal til Fyn igen på tirsdag/onsdag og igen i 5 dage ugen derefter. Men det er hyggeligt og dejligt at være sammen med de 6 børnebørn. Tilmed har Ingrid på 4 år været på ferie her i 4 dage, hvorefter jeg fulgte hende hjem til Hjørring med toget.
Jeg havde mit sidste nummer af "Quilting Arts" med som læsestof, og i Hjørring købte jeg julenummeret af "Marie Claire" - deri finder jeg altid gode ideer, som skal prøves. Så der er håb om, at der kommer lidt her på siden i den nærmeste fremtid.
I december ser kalenderen nogenlunde ud, jeg slap nemlig for at få et nyt knæ (kunstigt - som lægen på Horsens sygehus sagde). Der mangler brusk både foran og bagpå knæet, og der er en del slør i benet. Men så længe jeg kunne klare mig med de smertestillende piller, synes han, at jeg skulle vente. For, som han sagde, bliver det aldrig igen som ens eget knæ. -
Lige nu kæmper jeg med pandehulebetændelse og får penicillin, men det går fremad. Symaskinen skal igang i dag, og jeg skal i eftermiddag nå "Julemarkedet" på "Gedvedhus".
På mandag skal jeg til en ny scanning på Mølholm. Overlægen på Kommunehospitalet i Århus vil se, om jeg kan/skal opereres igen for diskusprolaps i nakken, så mine fingre kan blive bedre.
Rigtig god weekend til jer alle, som læser med her.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: