lørdag den 7. januar 2012

Mere køkkenplads.

Det første billede så jeg i Hendes Verden i mandags. 2 hvide reoler fyldt med kønne køkkenting. Jeg tænkte straks, det må kunne bruges på vores ene væg i køkkenet - jeg mangler i den grad plads, så der står meget fremme på mit køkkenbord, og det pynter ikke. Jeg gik straks i gang med at lede i "gul og gratis". Og tænk - der var mine reoler. De er blevet leveret i dag, og nu har jeg spændende arbejde til de næste dage: de kønne ting kommer frem, og alt det andet fordeles i mine skabe. Der skal nok komme billede her, når mine nye reoler i fyldt op.

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Det bliver spændende at se, hvad du kan finde på, at fylde reolerne med. Super idé.

KirstenB sagde ...

Vildt. Glæder mig til at se det færdige resultat.

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Ja de ser flotte ud, glæder mig til at se det færdigt..... Inge