søndag den 19. februar 2012

SØNDAGSPROJEKT.

Så fik jeg syet ugletoiletpungen, som jeg så gerne ville. Broderimønstret er fra Emb.Garden. I går forsøgte jeg at gå efter beskrivelsen - 10 sider. Men kom ikke længere end til lynlåsen - og det gik ikke godt. Jeg skulle nemlig hele tiden holde forskellige ting fast med limspray - prøvede også tape og knappenåle. Det duede ikke. Jeg tog det hele ud af maskinen og havde faktisk opgivet. Var vågen lidt i nat og fik en idé.
I dag begyndte jeg så ved punkt 9 på broderiet. Da det var syet, syede jeg resten af toiletpungen på min egen måde med lynlås og for. Og jeg er selv tilfreds.
For første gang har jeg sat lidt perler i, så lynlåsen lettere kan lukkes op.
Nu vil jeg slappe af med et glas vin sammen med min mand.

6 kommentarer:

KirstenB sagde ...

Nej, hvor er den fin.
Du er helt god til de der ugler :)
Ha´en god søndag aften
Kh. Kirsten

Camilla sagde ...

Den blev mægtig flot. Den ser svær og avanceret ud. Godt gået!Håber du får en hyggelig aften.

Anonym sagde ...

Flot ugle. Du har fortjent din vin.
Hilsen Elsa

beaquilter sagde ...

den er bare nuser!!

Skjold sagde ...

Sikke en masse dejlige ting, som du har på din blog.
Mit sjal er fra en bog der hedder swing swagger

Kristiane sagde ...

Ejjj hvor er den flot. Du vildt dygtig. Jeg melder mig også som ny læser på din blog. Den ser rigtig soændende ud. -og velkommen til på min blog og tak fordi du deltager i min Give Away.

Kh Kristiane\PekaBooH