lørdag den 11. februar 2012

Ugle-etui.

Her er billedet af min ugle. Det er et sy-etui. Når vingerne lukkes op, kan der sættes nåle indvendigt. Ved siden af saksen er der 2 små lommer til et par småting. Mønstret er fra EMG. Den var ikke helt let at sy, jeg er heller ikke så vant til den slags ting. Der var 10 siders engelsk vejledning, og jeg lavede dog også flere fejl, som jeg måtte rette. Det lærte jeg så noget af. I de to stykker elastik skulle der sættes to trådruller, så uglen kan stå. Det vil min dog ikke, selv om jeg har prøvet med mange forskellige trådruller. Jeg tror, min ugle vil have en gren fra skoven at sidde på. Den må findes på min næste skovtur.

2 kommentarer:

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Den er flot, vil gerne se den foldet ud også.....

Gitte Baarsch sagde ...

Den er rigtig sød din lille ugle.