lørdag den 17. marts 2012

Håndarbejdsmessen i Middelfart.

Jeg havde sammen med et par gode veninder en dejlig dag på håndarbejdsmessen i Middelfart i går. Som I kan se på det første billede, er det nogle dejlige indkøb, jeg har gjort. Det kribler i fingrene for at komme i gang. Der var også gratis blade "I tråd med tiden" fra 2009, som man gratis kunne tage. Rigtig dejligt. 
Jeg har en god veninde Kirsten i Sorø. Vi har gennem nogle år givet hinanden et eller andet, når vi mødes på diverse patchworkmesser. Her kan I se, hvad hun havde med til mig i går. Missemønster + stof, 2 dejlige mønstre på påskekyllinger, en sød pincet samt et strikket påskeæg med haremisser.
Hvor heldig har jeg dog lov til at være!!

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Hold da op Kirsten, sikke en dejlig masse. Det tæppe med...ja det ligner paddehatte, oppe i højre side af billedet ser meget spændende ud, hvor er det fra ??
Tror jeg kom lidt for hurtigt rundt, men det er jo vilkårerne når jeg har pigerne med.

grymerspalet sagde ...

Kære Gitte. Mønstret købte jeg hos Bodil fra Juelsminde. Det kst. 125,-. Det er fra Australien og hedder "Fairy Garden" designet af Bronwyn Hayes. Bodil vil ikke forhandle dem mere. Det er rigtig sødt med paddehatte, ugler, mus, pindsvin m.m. Det er 37½" x 44". Men du kan se det engang.Jeg regner med, at det engang skal blive til et lille tæppe til et af vore 2 pigebørnebørn.

Berit sagde ...

Dine indkøb ser spændende ud. Tæppet med paddehatte nåede jeg heller ikke at få øje på, men sødet ser det ud.