torsdag den 19. april 2012

Mit fødselsdagsbord.

Jeg havde den 17.april 2012 en helt fantastisk 65 års fødselsdag med besøg af gode veninder, patchworkere og tidligere kolleger til brunch. Jeg havde købt  bordeaux farvet bomuldsfarvet stof til dug - der kan sys af det bagefter! Jeg havde syet "bordkort" - med navn- som de måtte tage med hjem, som en lille "mug rug" (til at sætte et krus kaffe/te på).
Jeg fik ene dejlige gaver: plaid i de skønneste farver til at hygge mig under på sofaen, dejlige øreringe i alle afskygninger - så jeg kan skifte hver dag, rødvin, chokolade, bogen "Det syvende barn", 2 søde indkøbstasker, patchworkbog til stitchery med stof og amagergarn, en smuk stor ring, 2 håndarbejdsbøger, brusebadsgele`, Georg Jensen lysestager, strikket og hæklet rustikt og smart tørklæde, en skøn makeup-pung i patchwork, et relief kunstværk "Den leende fisk" lavet i raku af min seminarieveninde keramiker Gerd Baarstrøm, créme brulée sæt samt et smukt stykke stof, halskæde i alle farver med øreringe, en hula-hop ring - og jeg mangler endnu at få et par gaver. Vi snakkede og hyggede os hele dagen. Jeg kunne slet ikke falde i søvn om aftenen, fordi det havde været sådan en dejlig dag. Tak til alle de søde gæster.

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Et stort forsinket tillykke med den store dag. Hvor rart at du havde en dejlig dag, med skønne gaver. Hvilken sød tanke, at du havde syet noget, som gæsterne kunne tage med hjem.

Gitte Møldrup sagde ...

Dejlig sød ide med de Mug rug´s og dejligt at du havde en god dag.

Gitte sagde ...

Forsinket tillykke. Sikke en masse dejlige gaver, du har fået.