lørdag den 16. juni 2012

Ekstra gave til min svoger.


Jeg synes, min svoger skal have en lille ekstra gave til sin 65-års fødselsdag. Jeg fandt på at sy et lille fødselsdagsophæng til ham, det er lidt større end A4. De bor i nummer 45 - det midterste hus - min svoger kører på en rød motorcykel, han holder høns, og deres børn/børnebørn flyver tit til Karup eller Aalborg fra København - derfor flyvemaskinen. Min svgerinde har det altid fint med blomster både inde og ude. Jeg begyndte med græs og himmel samt de 3 huse, som blev syet på symaskine med en lille tæt zig-zag. Efterhånden fandt jeg på de forskellige ting, hvor det meste er broderet med stitchery sting, kædesting  og franske knuder. Det var sjovt at sy. Der er to små ringe bagpå til ophængning til fødselsdage i familien.

4 kommentarer:

beaquilter sagde ...

hvor er den nuser! den skal han nok blive glad for

Camilla sagde ...

Hvor er den fin. Den kommer til at vække lykke.

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke en sjov og personlig gave, det er da en rigtig god ide.

Siri sagde ...

Super bursdagsgave! Håper svogeren blir fornøyd. Hilsen Siri