fredag den 1. juni 2012

Her er det meste af mine indkøb fra NQT i Aalborg. De 4 norske hæfter "My quilt" var lidt dyre, men de er super gode med mønstre og meget fine vejledninger. Dem tror jeg, at jeg får megen glæde af. Så var der en fransk broderibog "Vert" med fine broderier til stitchery eller korstingsmotiver - mange små motiver, så de kan sys og sættes sammen med patchwork. Den bog købte jeg hos en svensk butik. Endelig et smukt kit til en fødselsdagsserviet fra "Quilt my design" - det er utroligt, hvad Linette får lavet - hendes ideer er helt unikke - og jeg kan ikke stå for dem, det er der mange andre, der heller ikke kan.
Desuden købte jeg 10 m lynlås i alverdens skønne farver samt 4 stykker skønt stof hos "Hannes"- disse to ting, kunne jeg ikke leve uden!
Jeg håber, jeg får syet lidt her i weekenden, inden jeg skal til Fyn nogle dage.
God weekend til jer alle.

Ingen kommentarer: