torsdag den 28. juni 2012

Jeg har lovet en "GIVE AWAY".

Jeg lovede en konkurrence og en "Give away", når jeg havde 60 faste læsere. Nu har jeg lige opdaget, at jeg har 62 - dejligt - det er virkelig gået hurtigt.

Den lille konkurrence lyder sådan - måske er den for let : Find hvad der mangler på billedet, det var jo meningen, at alle de 4 penalhuse skulle være ens. Skriv det under kommentarer sammen med jeres blogadresse eller e-mail, så jeg kan finde vinderen fredag den 6. juli kl 12.
Der er sikkert mange, der gætter det, og så trækker jeg lod om vinderen.
Jeg sætter et billede af min "GIVE AWAY" EN AF DAGENE.
Rigtig god fornøjelse.

23 kommentarer:

beaquilter sagde ...

den ene til hojre har ikke den lille gule flap paa siden, modsat lynlaasen.... det er helt okay hvis du ikke vil sende til USA, jeg ville bare gette paa det

Helle Heldgaard Jensen sagde ...

Jamen, du har jo glemt at sy stropper på "Holger"

Inge sagde ...

Glemt en gul strop på boksen til højre i billedet.

Kirsten Bøttcher sagde ...

Tilslutter mig :) "Holger" mangler en strop.
Hilsen Kirsten

morganza sagde ...

Du har glemt stropper til Holger :-)
Mvh Annie Buus

morganza@jubii.dk

Inge sagde ...

Holgers mangler jo stropper-----

Tine sagde ...

Ja, som alle andre også har set, så mangler der stropper på Holgers penalhus. Men de er nu alle meget fine og lige noget for fodboldinteresseret drenge. Og så lige nu hvor der er EM, de bliver pavestolte...

Anonym sagde ...

Holgers penalhus mangler den gul/grønne strop ved lynlåsen.
Mange hilsner fra Nina Christensen

Helle sagde ...

Det er jo synd for Holger at han ikke er "hel"

Tina Hjortskov Hansen sagde ...

Der mangler stropper/snipper på "Holger"......iøvrigt nogle fine penalhus

Helle Edslev Nielsen sagde ...

Hejsa, Der mangler "snipper" på "Holger", men alligevel mega fine penalhuse.

Birthe sagde ...

Holger mangler stropperne. De er rigtig fine.
Hilsen Birthe Damholt

Pia Bøge Petersen sagde ...

Find Holgers stropper, de er der jo ikke. Pudsigt at det lige var Holger der manglede noget, apropos "Find Holger".
Mange hilsener
Pia
teamabterp@mail.dk

Anni Heldgaard Bach sagde ...

Det er rigtig fine penalhuse, men Holgers mangler stropper.
bedsterne8a@live.dk

Heidi L sagde ...

Holger mangler en strop :-)

Bente sagde ...

du har glemt stropper
hilsen
Bente

Oddbjørg sagde ...

Den gul-grønne hempen mangler på "Holger.

Maria sagde ...

Det er en "Hvor er Holger" fejl 40! - Altså der mangler stropper i enderne.

Karina Hansen sagde ...

Holger har ikke den ene snip ved lynlåsen som de andre har

Groesmeyer sagde ...

Der manger stropper på holger

Chila Westergaard sagde ...

Der mangler strop på Holger.

Ingeskørbæk sagde ...

Flotte penalhus :o). Men du har glemt stopperne på Holger`s penalhus. Jeg vil rigtig gerne være med i konkurencen om din give away.Har ikke nogen blog men min Mail er : ingesmadsen@hotmail.com. Rigtig god dag :o)

Annette - Eventyr Haver sagde ...

Holger mangler stropper - så han kan komme på stroppetur ;D