søndag den 3. juni 2012

Så fik jeg syet et omslag til en A5 bog (Kinabog). Der er isat et gammelt broderi, som min svigermor har syet i en navneklud. Omslaget kan selvfølgelig flyttes til en ny bog, når denne er skrevet ud.
Jeg har egentlig tænkt mig, at jeg vil prøve, om jeg kan sælge nogle af de ting, jeg syr. Problemet er: "HVAD SKAL TINGENE KOSTE" - JEG VIL GERNE MODTAGE KOMMENTARER.
Jeg havde først tænkt kr 150,-. Men så tænkte jeg kr 140,-. Vægten er desværre lige over 250 g, så B post porto vil koste kr. 30,- som skal oveni. Lyder det urimeligt?

2 kommentarer:

beaquilter sagde ...

jeg aner ikke hvad tingene selger for i DK mere, men fin ser den ud.

Stofmutter sagde ...

Den er rigtig sød. Du skal tage en pris, som du er tilfreds med. 150 var din første indskydelse og det lyder fornuftigt.
Marianne fra stofmutter