lørdag den 14. juli 2012

Konkurrencen til min "Give away".


Her er de stoffer, der skal bruges til min taske. Jeg mangler dog 4 små smalle kanter samt stof til hank. Jeg har endnu ikke bestemt disse farver. I skal jo gætte, hvilket taske mønster, det er, jeg syr. I kan se en lille "snip" af noget ensfarvet stof - dette kan jeg ikke vise mere af, for så gætter I, hvilket mønster jeg syr. Jeg syr tasken i helt andre farver, end mønstret viser. Man skal være fast læser af min blog, for at deltage i konkurrencen. Den heldige -- hvis der er nogen - bliver offentliggjort på torsdag den 19.april. Den første, der gætter det rigtige mønster, vinder. God fornøjelse.

5 kommentarer:

Kirsten Bøttcher sagde ...

Skal det være til en strikketaske ?
Måske :) ellers ser det svært ud.
Knus fra Kirsten

Gitte Møldrup sagde ...

Det er altså svært at gætte et taskemønster, men jeg prøver:
"Safari 1" fra "myQuilt" nr. 4/2011

grymerspalet sagde ...

De 2 første gæt er desværre ikke rigtige - men godt forsøgt. Det er en taske, der kan bruges til hvad som helst. Man må gerne gætte alle de gange, man har lyst til.

Inge sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Inge sagde ...

Jeg tror det er en Cup Cake taske fra Quilt My Design i Vejle du er ved at sy.