søndag den 15. juli 2012

VINDEREN BLEV INGE - TIL LYKKE.


Kære Inge. Hjertelig til lykke til dig, det var flot, du kunne gætte det. Taskemønstret er fra Quilt My Design. Jeg kunne jo ikke vise mere af det ensfarvede stykke, for så kunne I have set broderiet, som jeg er i gang med.
Inge - du får en lille GIVE AWAY - endnu har jeg ikke helt bestemt, hvad det skal være.
Billedet her er desværre blevet dårligt i aftenlyset - klokken er lige passeret midnat.
Sidst i næste uge, sender jeg brevet til dig - vi får børnebørn på ferie.
Godnat til de, der læser her nu. Knus fra Kirsten.

6 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Hej Inge. Godmorgen - og igen hjertelig til lykke. Vil du sende dit efternavn samt adresse til mig på mail - så sender jeg din lille gave sidst på ugen. Knus Kirsten.

Inge sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Inge sagde ...

Godmorgen. Hold da op, det var rigtigt....Yes. Sender lige min adresse.

grymerspalet sagde ...

Hej igen Inge - du skal jo lige have min mailadresse: kirstengrymer@hotmail.com
Knus fra Kirsten.

Jette Lebahn sagde ...

Hej Kirsten - husk links til dine indlæg om min giveaway hvis du vil være med ;-) vh Jette

Inge sagde ...

Hej Kirsten.
Har sendt en mail til dig, for et par dage siden.
Men jeg prøver da igen...smil.
Giv lige besked, hvis den ikke går igennem til dig.
Så kan vi sende PB via facebook.