søndag den 26. august 2012

ENDELIG TRÆF I ROSKILDE.

Ih, hvor har jeg glædet mig til dagen i går, hvor jeg var med i bussen fra Horsens, som "Vitus Bering Quilterne" havde sørget for. Hvor var der mange spændende ting derovre. I kan se mine indkøb ovenfor: 3 bøger, sykit til en taske fra "Den lille lade", lækre mønstre fra fra "Sy og rens" og "Helene Juul" m.fl. Og lidt stof blev der også til med sko, katte-avis og 9 røde stoffer fra "En Bente Ting". Jeg står ofte og mangler røde stoffer, når jeg skal sy flag. Det er dejligt med bordet fyldt op, og nu skal det lægges på plads, så jeg kan få gjort noget færdigt, inden de nye projekter. Det forreste smukke hjertekræmmerhus har min veninde Kirsten fra "Sy og rens" sandelig syet til mig. Jeg ved lige, hvor det skal hænge i julemåneden.

4 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke da en masse dejlige ting du fik købt. Hvad er det for nogle bruderrusk mønstre ??

Marianne sagde ...

hold da op alle de lækre sager

grymerspalet sagde ...

Gitte, det er den lille toiletpung med en blomst på, den var syet i rød/hvide farver nu, mønstret er i blå/gule, mareihønetæppet, og en tehætte med stitchery foroven samt 2 tilhørende dækkeservietter. Lækre ting.

Kirsten Bøttcher sagde ...

Sikke en skøn høst. Lækre stoffer og mønstre.
Jeg kom desværre ikke til træf i år.
Hilsen Kirsten