tirsdag den 7. maj 2013

Garn fra Tyrkiet.

Ja, så kom mit bestilte garn allerede. Fantastisk, når det blev bestilt i weekenden. I kan nok se, at der er til mange projekter!! De store ens pakker var meget billige - men jeg regner med, at de skal blive til julegaver - skal nok vise, når den tid kommer. Måske kan der også strikkes Barbie- og Build a bear tøj af det. Sølv- og guldstænk er jo lige til de små pigebørnebørn og deres gamle mormor!! Så er der garn til sjalet "dreambird" osv.... - og jeg skal også sy ... og på torsdag til Aulby .... Der er nogle, der ytrer, at jeg skal sætte noget på min blog noget oftere, jeg ville gerne, men hvordan skal jeg nå det ..... God solskinsaften til jer alle - venter nu på regnen, da jeg også nåede at så gødning i haven!

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Du får godt nok travlt. Jeg får helt stress af de mængder. Min datter har lige været på Færøerne og havde garn med hjem til 3 trøjer, det kommer til at tage sin tid.