fredag den 31. maj 2013

Mine sommerprojekter.

Dette dejlige svampe projekt fra "Quilt My Design" vil jeg til at i gang med - det er kun håndarbejde med applikation og broderi. Linette sætter de smukkeste farver sammen både i stoffer og tråd, og hun tegner fantastisk. Der kommer en ny svamp hver måned, så der bliver 12 i alt. Desuden skal mit strikkede sjal gøres færdigt og et nyt hækle projekt fra: www.tusindfryd-blog.blogspot.com - nemlig 2 søde hæklede dukker "Gutten og Tøsen". Jeg glæder mig til at få lavet det hele, det er meget bedre end at spise slik og chokolade, og mine tabte 15 kg har jeg stadig væk holdt.

2 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Er ret misundelig over dine svampe, jeg er så vild med det håndapplikation. Misundelsen over de tabte 15 kilo er ikke mindre, hvor er det flot at du holder det. Gid jeg kunne tage mig sammen og følge dit gode eksempel.

grymerspalet sagde ...

Jamen kære Gitte. Du tabte dig da også meget. Det er let med www.madlog.dk og jeg var slet ikke sulten.
Knus Kirsten.