tirsdag den 25. juni 2013

360 km dejlig køretur.

Vi var 4 veninder, der i går kørte en dejlig tur til "Købmandsgården" i Fjerritslev og til "Hannes" i Vejerslev. Jeg havde besøgt "Købmandsgården" for ca. 10 dage siden, da min mand og jeg var i sommerhus i Rødhus. Vi skal altid et smut til Fosdalen og til Svinkløv, og Claus er så medgørlig, at vi også kan tage til "Købmandsgården", hvor han gerne læser i bilen imens. 2 af sy veninderne kendte ikke "Købmandsgården", derfor blev vi enige om en tøse-dag, som vi alle 4 nød. Vi medbringer selv mad og drikkevarer, så kan der nemlig købes mere stof eller andre patchwork ting. Denne gang var det ikke mig, der købte mest af de fristende varer .. MEN der kommer jo et "Træf" i august, og jeg har da LIDT på lager, så mon ikke jeg klarer sommeren!

Ingen kommentarer: