tirsdag den 16. juli 2013

Garn til vinteraftener.

Jeg kunne ikke lade være med at lade mig friste. "Garngaragen" sælger ud af deres dejlige tynde uld SAMARKAND. I går bestilte jeg 2 cones: 1 lys grå og en mørkere grå. Og "blomsterpakken" måtte jeg også have med på 300 g af de skønneste farver, som man ikke selv kan vælge. Pakken kom allerede i dag, så jeg kan gå og nusse og kikke - skønt. Jeg tænker på måske at strikke en vest i den ene farve og en sweater i den anden farve ( der kommer nok en pangstribe hist og her) - måske også en kort ærmet stribet sweater .. har jo LIDT mere garn på lager! Men først er der mange patchworkting, der skal sys, og når vinteren kommer med sne ude og tændte stearinlys inde, ja så er det strikketid! Dejligt, der er så meget, jeg har lyst til at lave. Men lige nu nyder jeg sommeren!

Ingen kommentarer: