søndag den 22. september 2013

Besøg hos "Vejle quilterne".

Det var en dejlig oplevelse at være på besøg på Hældagerskolen, hvor "Vejle Quilterne" afholdt deres 15 års jubilæum. Der var mange rigtig smukke patchworkarbejder, og de var alle syet så smukt. En dejlig dag, hvor man møder en masse skønne mennesker, vi er jo mange, der efterhånden kender hinanden - og alle, der syr patchwork er glade mennesker. Som I kan se på billedet, kom der dejlige stoffer med mig hjem - og julen har jeg også tænkt lidt på. Jeg er fyldt op med idéer, håber så også at få tid til at sy dem!

2 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Kirsten

du har været forbi min blog og spørge om noget angående Oldemorfirkanter og en blomst. Jeg har svaret dig på min blog:)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej igen

Har du en mailadresse, så jeg kan sende dig en vejledning?

Skriv til mig på stihj@sol.dk