mandag den 9. september 2013

Mit første designede babytæppe.

Nu er mit babytæppe til en lille dreng færdigt og er blevet afleveret til den nybagte mormor, som var glad og tilfreds med det. Hun havde givet mig helt frie tøjler og havde kun sagt, at tæppet gerne skulle være i friske grønne og blå farver. Tæppet måler 1 x 1 m. Det er syet på maskine med sort håndquiltning rundt om de sorte dyr. Hvis nogle er interesserede i at købe et mønster, vil jeg lave det for kr. 100,- pr stk., hvis mindst 8 melder sig på min Hotmail: kirstengrymer@hotmail.com

4 kommentarer:

Jette Lebahn sagde ...

Hvor er det fint!
Kh Jette

Susanne Tang sagde ...

Hej Kirsten
Det er simpelthen så flot det babytæppe der. Hvordan har du lavet de sorte dyr. Er det bare bomuldsstof, du har applikeret på?

grymerspalet sagde ...

Hej Susanne. Jeg har tegnet de sorte dyr op på vliesofix (dobbeltklæbende vlies), som kan stryges på. Klippet dyrene ud og syet dem på med tæt zig-zag.

Susanne Tang sagde ...

Tak. Det er som sagt rigtig fint 😉