lørdag den 26. oktober 2013

En dejlig dag.

Ih, hvor jeg nød at være på den kreative messe i Fredericia i går. Der var 200 forskellige stande, og kl. 10 var der i læssevis af biler på begge sider af vejen, men der var heldigvis rigtigt mange parkeringspladser. Jeg gik der i 6 timer, og jeg kunne sagtens have gået der 6 timer alle 3 dage - men det ville nok være blevet for dyrt! Hvor var der meget at se på og rigtig mange idéer. Tilmed var der en bager i indgangsområdet, der havde det skønneste brød, pølsehorn og kager! Jeg har købt London stof til en stor taske, 6 små stykker julestoffer, et stykke stof med syting, hos"Karen Marie klip" et "Quilling-sæt" - det har jeg aldrig prøvet, jeg vil gerne lave hvide engle, et sæt tynde pinde til at vende smalle stof strimler og garn til strikket og filtet gitter-tørklæde, hvorpå der skal hækles nogle små farvede blomster samt 75 g farveskiftende garn, hvoraf der skal hækles udfyldte cirker med hæklenål nummer 2 - også til et tørklæde. godt natten er en time længere.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Det var da en ordentlig omgang du har fået indkøbt. Dejligt med nye spændende projekter! Jeg kom ikke til Fredericia, men valgte at bruge lidt af weekenden på at sy! Glæder mig til at se hvad du får lavet af dine indkøb...

Anita (Photomusen) sagde ...

Det var en rigtig god messe. Godt gået at du tilbragte 6 timer der, men der var også meget at se på og opleve. Det er nogle lækre indkøb!