fredag den 8. november 2013

Jeg skal lære at sige "nej".

Hvor er jeg glad for igen at være hjemme efter 6 døgns indlæggelse dels på Hjertemedicinsk afd. i Horsens og 1 dag i Skejby. Og jeg kan kun rose vores sundhedssystem her i Danmark. I ambulancen, på Horsens - og på Skejby sygehus blev der virkelig taget hånd om mig. Heldigvis var mine kranspulsårer fine. Mit blodtryk har været meget højt, det skal snart tjekkes i 3 døgn og mit kolesterol tal var i overkanten. Jeg har aflyst en del ting fremover og glæder mig faktisk til at sy herhjemme. De sidste par dage har jeg virkelig slappet af. Billedet er af dejlige blomster jeg har fået fra familie og venner. Husk, at skønne på jeres liv og pas på det!

2 kommentarer:

Kirsten Bøttcher sagde ...

Ja, du har ret. Livet er for kostbart til ligegyldige ting. Det har jeg lært på den hårde måde.
Godt du ikke skulle igennem en mega stor operation.
Pas godt på dig selv.
God weekend
Kirsten

Tine sagde ...

Puha, det lyder som en alvorlig situation du har været igennem, håber du har det bedre igen!? Du må se om du kan prioritere hvad du virkelig vil og hvad du kan undvære. Jeg har lært at sige nej ved at vurdere om det er noget der gør mig glad og som jeg får noget ud af, eller om det er noget jeg kun gør for andres skyld eller fordi jeg tror at det forventes af mig. Jeg mærker efter inden i om det giver mig noget, og så prioritere jeg efter det. Det er ikke altid nemt, men man bliver bedre og bedre til det! Pas godt på dig...