tirsdag den 31. december 2013

Sidste patchworkprojekt i 2013.

Jeg nåede at blive færdig inden det gamle år rinder ud. Denne tærtefut har længe ligget klar - har købt kit hos "Den lille lade"(både alm. butik og net butik) i Ejstrupholm. Det er en dejlig farverig oplevelse at besøge Ragnhilds butik. En patchwork veninde har fortalt mig, at det er en god idé at sy skråbånd på i de yderste håndtags buer, da der er mange lag stof/fyld - det virker godt. Jeg syr skråbånd på fra retsiden på symaskinen og syr til i hånden bagefter på bagsiden - fint arbejde til TV. Godt nytår til alle her.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

flot kirsten, utrolig flittig , godt nytår grete

grete haar krag sagde ...

anonymen var mig grete

sysler fra hverdagen sagde ...

Den er rigtig sød.
Har besluttet at sådan en må jeg også prøve at lave i 2014.
Tror på jeg nemt kan tegne mønstret selv, det burde ikke være helt umuligt.
Godt nytår

Marlene

Tine - Design By T sagde ...

Så fik du endelig syet den, den er rigtig flot! Håber du også havde et rigtig godt nytår og kom igennem aftenen med god mad og krudt! Glæder mig til at følge hvad du får syet i 2014!

Marianne sagde ...

rigtig godt nytår Kirsten
det er en rigtig fin idé med denne tærtefut :)
kh