mandag den 27. januar 2014

Nyt måneds projekt.

Et spændende nyt måneds projekt er begyndt hos "Quilt my design". Denne side med huse er beregnet til en strikketaske, som Linette designer. Jeg har dog valgt at bruge mine 11 huse på en posetaske. Hvert hus er syet af sort hør, hvorpå der er limet vinduer og døre af en særlig slags sølv eller guld. Derefter er der lagt sort brudetyl over og broderet med kontursting rundt om vinduer og døre. Pladevat samt sort hør lægges på, der sys ret mod ret på symaskine i kanterne og husene vendes. Nu mangler der forskellige spændende tage, skorstene og gaden nederst. Det er sjovt at sy - men tålmodighed og godt lys kræves i høj grad. Bag på tasken skal der i hånden broderes et stort stitchery af en skøn by.

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor ser det spændende ud, glæder mig til at se mere

Tine - Design By T sagde ...

Det ser meget spændende ud, sikke en tålmodighed der skal til, bliver spændende at se projektet færdigt!

Bedstes Patchwork sagde ...

Der ser flot og småt ud ;0)
Det glæder jeg mig til at se færdigt.
Hanne