fredag den 7. marts 2014

KAUNI GARN I SKØNNE FARVER.

Så har jeg også kastet mig ud i strikning - kunne altså ikke lade være med at købe det skønne KAUNI garn i regnbuefarvet. Jeg har købt det på nettet hos LØVE HULEN. Meget hurtig levering fra dag til dag, og KUN kr. 304,- incl. levering. Dejligt. Det er "Ruths.dk" gratis mønster på den skønne trøje i flotte farver og med små firkanter, jeg strikker. Men I kan jo næsten ikke se begyndelsen, som er rib, hvor man strikker skiftevis fra 2 nøgler garn, hvor farverne blot begynder forskelligt. Det er sjovt - men tager lidt tid.Alle de farver, I kan se på billedet dukker frem i trøjen, det er da kun til at blive i solskinshumør af. Da jeg snart skal have et kunstigt knæ, bliver der nok tid på sofaen til at strikke lidt, selv om jeg også skal lave mange øvelser med mit ben .. men mon ikke det hele nås. - Og jeg vil jo også sy patchwork.

1 kommentar:

Liv Aagots Quilteblogg sagde ...

Det kommer til å bli en fargerik og flott genser! Fint prosjekt nå som du må ta det litt med ro. Lykke til med kneet!