søndag den 16. marts 2014

Pause i mine indlæg.

Her bliver en lille pause fra min side. I morgen skal jeg i Silkeborg have et kunstigt knæ. Derfor er jeg nu ved at tegne en flok skønne huse op fra halvårsprojektet hos Linette i"Quilt my design". Jeg tænker jo, om det ikke er muligt at brodere lidt fra sofaen, hvor benet skal hvile højt over hjertet. Det vil vise sig. Oprindeligt skal det blive til en strikketaske, jeg laver nu min til en alt-mulig-taske. Men, hvor har Linette mange gode idéer. Det er første gang i mange år, at jeg ikke har været til messen i Lillebæltshallerne. Jeg holder så meget af denne messe. Men der er jo mange mennesker, og jeg ville ikke risikere at blive smittet ... for så kan jeg ikke blive opereret. Heldigvis er der flere af jer, der har lagt skønne billeder ind på facebook, dem har jeg rigtig kikket på med megen glæde. I må have det godt så længe med sy-strikke- og hækletøj.

4 kommentarer:

Liv Aagots Quilteblogg sagde ...

Lykke til og kos deg med husene!

Tine - Design By T sagde ...

Held og lykke med det nye knæ og de fine huse. Man kan jo godt sidde i sofaen med computeren hvis den er bærbar, ellers må du ud og få fat i en ipad! Glæder mig til du er tilbage på banen! Og tak for tippet med billederne fra messen!

grymerspalet sagde ...

Tak for jeres søde hilsener.

Bedstes Patchwork sagde ...

Held og lykke med operationen. Jeg håber du kan sidde og sy lidt på sofaen, så tiden ikke blive alt for lang for dig.
Jeg håber det går hurtigt med at komme til hætterne igen.
Hanne