fredag den 18. april 2014

Fødselsdagsgaver.

I går havde jeg bare en rigtig dejlig fødselsdag - jeg blev 67 - og datter Mette, som har fødselsdag samme dag blev 38. Det er ikke til at forstå. Da Mette skal være færdig med at prædike, kan vi først alle 12 samles i morgen. Det glæder jeg mig meget til, og de 6 børnebørn skal have deres påskeæg. Som I kan se, fik jeg dejlige gaver - alt sammen noget, jeg er meget glad for, og de små kyllinger og æbler, blev sendt til mig af en sød patchworkveninde - de er bare så kære. Nu vil jeg til at i gang med lidt syning, det har knebet med at komme i gang, efter jeg for godt 4 uger siden fik et nyt knæ. Det er jo en rigtig god fødselsdagsgave. Jeg går uden stok herinde, og det går bare så fint. Claus har været rigtig sød til at køre mig på småture, så jeg bare ½ - 1 time kunne deltage i noget af det, jeg plejer. Dejligt. fortsat god påske til jer alle fra Kirsten.

2 kommentarer:

Winnie Brandt sagde ...

Ja sikken masse fine gaver, og det er dejligt det går fremad med knæet. God påske Winnie

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Dejlige gaver du har fået.
Fortsat god påske
Hanne