søndag den 13. april 2014

Indkøb på "Quilt Rally".

Så blev jeg af min mand kørt til "Quilt rally" i fredags. Der var i alt 15 butikker her i den sydlige del af Jylland og på Fyn, der havde åbent fra 9-21 begge dage. Da jeg for 4 uger siden har fået et nyt knæ, må jeg endnu ikke køre bil, og jeg kan heller ikke holde til så meget, derfor havde jeg udvalgt to skønne butikker: "Quilt my design" i Vejle og "Patchwork værkstedet" i Taulov. Dejligt at besøge både Linette og Lene, som begge trakterede med kaffe/te samt kage eller birkes. Hos Linette faldt jeg for dejlige stoffer til kr. 50,- pr m (det sidste stykke til normalpris). Jeg ved, at de skøre kvinder skal bruges dels til toiletpunge og dels til jule mug rugs. Hos Lene blev det især stoffer i gule, orange og sorte farver til en stor taske, som Lene lige havde syet, og derfor var mønstret ikke færdigt. Men jeg fik vejledning, så jeg bestemt tror, at jeg godt kan sy den. Der var også 2 hus stoffer, som jeg måtte eje samt et stykke med farvede cirkler, der kan bruges som effekter til mange ting. Begge steder var der små sy kits, man kunne sidde og sy: søde påskeæg og en kvadratisk mug rug. jeg fik lov at tage materialer med hjem fra begge steder, da jeg skulle hjem og hvile mit knæ. Men jeg var glad for, at jeg kom af sted. Noget af stoffet indgår også i min fødselsdagsgave - på torsdag den 17.april - fra min mand.

2 kommentarer:

Tine - Design By T sagde ...

Det er sørme nogle fine ting du har fået købt, og det er bedre at besøge nogle få butikker end slet ingen! Gitte og jeg nåede at besøge 8 butikker, men det var også en lang men fantastisk god dag. God fornøjelse med sytøjet og god bedring med knæet.

Bedstes Patchwork sagde ...

Selv om du kun var to steder, så har du fået lavet nogle lækre indkøb. God bedring
Hanne