mandag den 26. maj 2014

"HURTIG CARL" BLEV TIL "LANGSOM CARL"!



Mønstret fra "Sy og rens" hedder "Hurtig Carl". Men min taske tog 3 dage om at blive færdig, så jeg døbte den om, som I kan læse i overskriften. Jeg har selvfølgelig også lavet meget andet de sidste dage. Jeg havde fået foræret en fat quarter af det skønne stof - også fra "Sy og rens" - og det skulle udnyttes på den rette måde. Stoffet skulle vende rigtigt, derfor blev jeg nødt til at øge 3 stykker stof for at få til bagsiden. Der skulle også quiltes på maskine, og det endte med at blive rundt om næsten alle billederne. Den indvendige lomme ville jeg have noget større end i mønstret. Og her kom en blonde lynlås fra "Hannes" i brug. Af nød kom der også en orange lidse på rundt i kanten af lommen. Jeg overvejede meget, hvordan hankene skulle se ud. Havde egentlig bestemt, at jeg ville sy korte hanke Men jeg lukkede lige en stor skuffe op ... og der lå de sorte hanke og lyste imod mig. Nu skal tasken i brug, så må jeg se, om den opfylder mit ønske om en ny brugbar taske.

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Flot taske du har syet, dejligt stof du har brugt.
Hanne