fredag den 30. maj 2014

QUILTEFESTIVAL I AULBY VED MIDDELFART.


Jeg nød i går dagen på Quiltefestivallen i Aulby i fulde drag. Skønt at tale med så mange søde patchworkere. Det var en dejlig messe med 12 butikker, demonstration ved flere af dem samt i et særskilt lokale igennem dagen. Rigtig godt med de korte demonstrationer, for jeg har ikke tid til at sidde stille ret længe, når der er så meget at se på. Der var en meget flot udstilling med et hav af tæpper i alle afskygninger. Og så er udstillingen tilmed gratis at komme til.
Jeg var meget fornuftig med mine indkøb ... og nu er der så meget, jeg har lyst til at gå i kast med.

3 kommentarer:

Lisbeth Schwartz sagde ...

Sikke dejlige ting du har købt dig , flotte farverige stoffer.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op der er da en der rigtig har købt ind ;0)
Hanne

Annes indfald sagde ...

Min datter er vild med patchwork og jeg er vild med smukt håndarbejde. Så vi kørte til Aulby... igen, har besøgt festivalen gennem flere år.
Vi syntes det havde en meget høj standard i år.Nød de smukke tæpper, arbejdet og teknikken bag. Vores datter fik sandelig købt noget stof!! Jeg fandt et stof med strikkende får... det måtte jeg eje. Har syet et strikkepindeetui med dem!