mandag den 14. juli 2014

Oprydning.



Så hjælper det godt i mit syrum. En god veninde har hjulpet mig et par dage, og nu finsorterer jeg selv. På det øverste billede er det skokasser købt i Kvickly i Horsens for et års tid siden. Stofferne er ordnede efter farver, motiv-stoffer, ternede og prikkede stoffer m.m. Nedenunder har jeg så den store grønne skæreplade i en god højde. Det nederste billede er af nogle af mine bøger, broderigarn og ringbind. Der er plastickasser med store stofstykker i bag mit skærebord, som så er trukket ud, så kasserne kan være der. Og så mangler jeg mit skrive-sybord med symaskinen og nogle hylder med mange småting. Det tager tid, men jeg synes, det bliver godt.... Og hvor jeg glæder mig til at komme i gang med at sy.

1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Det er altid dejligt at få ryddet op på syværelset og ofte er det også tiltrængt! Man kan altså ikke være kreativ uden at skabe lidt uorden samtidig... Din reol med bøger ligner min, skønt med inspiration også selvom man ikke syr nøjagtigt efter idéerne i bøgerne.