søndag den 17. august 2014

Ny dejlig bog.


Jeg må jo erkende, at jeg har en svaghed for patchwork bøger. Så er det jo godt, at de kan købes hos amazon.uk. Og i stedet for ca. 4 ugeblade, kan man ofte få en dejlig bog. Denne gang er jeg helt vild med "trætæppet" på forsiden. Og jeg har bestemt, at det skal sys til vores dejlige venner i Spanien, når de næste år holde en rund og en halvrund fødselsdag her i Danmark. Nu må jeg til at samle grønne stoffer, og så må jeg i gang med syningen i 2015. Jeg glæder mig.

2 kommentarer:

Tine - Design By T sagde ...

Den ser spændende ud, måske skulle jeg også få bestilt nogle bøger fra Amazon. Er begyndt at købe div. patchworkblade fra UK, der er ofte også mange spændende ting i...

Bedstes Patchwork sagde ...

Den ser spændende ud din bog, spændt på at se dit projekt fra bogen
Hanne